JAG HAR KOMMIT PÅ...

vad jag vill bli när jag blir stor.

alt 1: Jag vill bli en moraltant som går omkring med basker och scarf på stan och letar reda på små fjortisar som står och dricker eller röker. Så ska jag gå fram och slå dom i huvet med handväskan och fråga "vet dina föräldrar  om att du dricker/röker? Nehej, då kanske jag ska ta och ringa dom då? Ge mig nummret till mor din! Ögonabums!"

alt 2: Eller så vill jag bli en crazy lady som går runt på stan med galenskap i ögonen och kanske plötsligt stannar till och börjar skratta så högt att bara hundar kan höra det. Eller så går jag fram till någon och säger något HELT random helt plötsligt, typ: "JAG KUNDE JU HA KVÄÄÄÄÄVTS FATTARU VÄL" och sen går jag därifrån. Skulle ju vart kul att se hur folk reagerar liksom.

alt 3: Eller så börjar jag gå runt med rullator i ca 0,5km i timmen. Och så ska jag ALLTID gå preciiiiiis framför någon, på en smal gata, som har riktigt bråttom till bussen så att det absolut inte kan komma förbi och står bakom mig och skruvar irriterat på sig och harklar sig. Och sen när den äntligen kommer förbi så springer den som forrest gump för att preciiiiiis missa bussen. Och allt är mitt fel.

MOUHAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0